Thursday, April 12, 2007

ZORIONAK, KORKI

Post en català (perquè si ho faig en castellà em mata).

Ja fa més d'un any que vaig començar a fer euskera... I qui m'hauria de dir que viuria amb una companya de classe amb la que casi no vaig ni parlar!!!!


Al dia següent de la meva arribada a Bilbao, em vaig veure amb aquesta imatge surrealista, l'Anna portant una taula de l'Ikea al cap per mig Bilbao (d'Abando a casa)... Un cop comparteixes això...





Pots compartir excursions (per quan Ondarroa???????), netejes, tornades a casa després de classe, tornades a casa després de la feina, dijous nit (avuí és el primer dijous nit que no surto en mesos!!!!!!!!), mirades còmplices, tota la saga d'Star Wars (qué fort lo de la Leia!!!!!!! Encara flipo!!), cine (siusplau, no escullis més pelis!!), dinars, sopars, esmorçars (els millors, abans d'anar a dormir), el batejament de tres peixos (i l'enterrament de dos :S), nits surrealistes, nits mooooolt surrealistes, matins post-nit surrealista, fogueres a la meva habitació, gymkhanes (qui t'ho havia de dir, eh???), converses, converses, converses..., lluita anti-cucaratxes, reparació de ploms (som unes craks!!), compartir, compartir, compartir...


Sense dubte, tot això no hagués sigut tan guai sense poder compartir el meu dia dia amb el teu!




M'encanta compartir moments amb tu... Primer aniversari que compartim!!!!! (Encara que sigui en la distancia)... Compartirem més, oi???





Mila muxu, polita! Eta Zorionak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

... no en tinguis cap dubte! ... en compartirem moltíssims més!! :D ...

... a vegades no ens n'adonem de lu ràpid que passa el temps ... i la quantitat de coses que pots arribar a compartir :) ...

... aviam si arribes jaaaaaaaaaa!! ... per aqui se't troba a faltar!! ...

... muxuuuuuaaaaaaak, korki! ...

... pd ... si dissabte fa bon temps ... picnic al parc extebarria!! muahaha!! ...

4/14/2007  

Post a Comment

<< Home